تدارک بچه مسجدی ها برای بزرگداشت غدیر 

تدارک بچه مسجدی ها برای بزرگداشت غدیر 

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۹
محدثه رودباری گفت: با توجه به در پیش بودن عید غدیر، از هم اکنون با مشارکت بچه مسجدی های کانون در حال تدارک و برنامه ریزی برای بزرگداشت این روز هستیم.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به در پیش بودن عید غدیر، از هم اکنون با مشارکت بچه مسجدی های کانون در حال تدارک و برنامه ریزی برای بزرگداشت این روز هستیم.


مجری طرح مسجد دوستدار خانواده افزود: با توجه به شیوع کرونا امسال برنامه های عید غدیر متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شده و عمده برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شوند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت غدیر تهیه پرچم سبز رنگ مزین به نام مبارک امام علی علیه السلام می باشد و قرار است با مشارکت اعضای کانون پرچم ها خریداری شده و یک روز قبل از عید غدیر بر سر درب منازل اهالی محله مسجد نصب شوند.

 

رودباری عنوان کرد: قرار است محله مسجد را چراغانی کرده و همچنین بسته های فرهنگی شامل خطبه غدیریه بهمراه شکلات را تهیه کرده و در بین اهالی محله توزیع کنیم.

مجری طرح مسجد دوستدار خانواده ابراز کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن نیست بنابراین پخش مولودی از گلدسته های مسجد حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه های روز عید غدیر است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این از طریق گروه مجازی عکس نوشته هایی با مضمون غدیر و اهمیت این روز، در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود و با دعوت از کارشناس دین به تبیین واقعه غدیر بپردازیم.

رودباری اظهار کرد: عید غدیر به واسطه این که عید ولایت است و در این روز حضرت علی علیه السلام برای جانشینی پیامبر اکرم (ص) برگزیده شدند پس لازم است که ما برای زنده نگه داشتن این واقعه عظیم و رساندن پیام غدیر به نسل جوان و نوجوان بکوشیم.

مجری طرح مسجد دوستدار خانواده در خاتمه عنوان کرد: به همین منظور علی رغم وجود کرونا و محدودیت برگزاری جشن غدیر اما با اجرای برنامه های فرهنگی در تلاش هستیم تا بزرگداشت این روز را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
 

شایان ذکر است؛ مسجد دوستدار خانواده طرحی خانواده محور و پیشنهادی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان است که توسط کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری شهر جیرفت واقع در مسجد حضرت زهرا (س) در حال اجرا می باشد.

پایان پیام/ 586